torsdag 25 februari 2010

Intressant dag...

Idag har jag åkt buss för första gången på lääänge.
Det kändes annorlunda... Massa folk, väntetid, betala biljett, tjuvlyssna på folks prat... Men vilken tid det tog jämfört med att bara ta bilen... Hmm... Jag har visst blivit bekväm av mig.

Min lillebror fotograferar! Kika gärna in på hans webbshop.
Han tar riktigt snygga bilder tycker jag!

Nu ska jag ta och visa lite kort tänkte jag:

Ett kort jag gav till min nyligen pensionerade lilla mamma:


Två påskort:








Min smörgåskrasse växer förresten som ogräs! Snart kommer den gå att äta!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är jätte fina kort du gjort

    SvaraRadera
  2. Tack för det söta kort jag fick

    SvaraRadera
  3. jasså det blev du som fick ta bussen du....

    skit snygga kort - gillar dem!
    hade du det bra i tisdags?

    mvh ina fina

    SvaraRadera