onsdag 17 februari 2010

En bra dag..!

Idag har det varit en sånn där bra dag! En dag då man tycker att det verkar som om allt kan lösa sig. Och då är det bäst att passa på och njuta!

I morse när jag öppnade min mail så möttes jag av ett mail från en tidningsredaktör som ville publicera ett utav mina foton! Kul :)
Sedan ringde mobilen, ett samtal från en ev. blivande arbetsplats! Just det arbetet jag så gärna vill ha! Ska på intervju på fredag..! *nervös*
Firade dagen med att äta semla till lunch, så gott så, och till middagen fick sambon gå ut och grilla hamburgare och det blev ännu godare än lunchen!

Tog en promenad nu på kvällen. Stora härliga snöflingor singlade ner från himlen och plötsligt infann sig en barnslig lust att fånga flingor på tungan... Det fastnade inga flingor på min tunga, bara flera som landade i ögonen på mig...

Imorgon ska jag på kortmakeri-nybörjar-kurs på Lilla Kortverkstan i Stenungsund, det ser jag fram emot! Kommer säkert bli jättekul!

GodNatt

1 kommentar:

  1. Ja det låter verkligen som en helt perfekt dag!
    Och vi alla håller tummarna ang. jobbet.

    och ikväll kommer vi få det så kul så kul..

    vi ses!
    Ulla-Bella

    SvaraRadera