söndag 14 mars 2010

Kortvikningskurs och orkideéutställning

Igår var jag på Kortvikningskurs hos Lilla Kortverkstan i Stenungsund, mycket trevligt!Fick testa på ett par olika vikningar och jag fastnade mycket för den här:





Sedan har jag gjort klart mina påskkort för i år, hoppas jag iaf:




I torsdags var vi nere på Blomsterlandets orkideéutställning. Fanns en hel del att välja på även om jag hade föreställt mig att det skulle vara ännu större ;)
Måste visa en bild på orkideén som följde med hem:


Jag köpte även en hoya (h.Retusa) men på den finns det inga blommor än.

4 kommentarer:

  1. hej!
    va fina korten är
    och blomman är jätten fin

    SvaraRadera
  2. Du kommer att få ännu mera ideer...
    det var en lyckat återförsäljarträff igår....

    och sticklingarna lever fortfarande...
    //ina

    SvaraRadera
  3. Hej
    det var fint det första kortet med hunden.
    igelkotten i ett tidigare inlägg som har en blomma var också jätte fin...

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. HEJ SVEJS I VÅRSOLEN

    Nämen inte visste jag att du hade så fina dolda talanger. Vad duktig du är och fina är dina kort också är jätte bra gjort och de är så fina önskar jag kunde ha detta i fingrarna samt vilka gröna fingrar du måste ha också.. Hoppas du hittat din egen nisch nu.. Önskar dig verkligen lycka till med både blogg och ditt nya jobb som du säkert kommer att gilla nu när det börjar bli vår igen och att få vara ute tänk vilken tur du har ändå...
    Hör av mig i slutet av nästa månad är det dags för träff. Häng med vet jag.
    Vännen
    Inga-Lill

    SILVERÅSEN`S
    www.ljubassibiriskkatt.se

    SvaraRadera